H&M Role Models
10.05.2021H&M представя глобална инициатива за подкрепа на днешните модели за подражание: децата
H&M стартира нова инициатива в световен мащаб, имаща за цел да подкрепи малките герои на нашето време, като разкаже техните невероятни истории. Децата са по-информирани, по-способни и по-участващи от всякога. Има безброй примери за това как именно те предприемат различни действия, за да направят света едно по-добро място, запълвайки празнината, оставена от тези, към които обикновено се обръщаме, а именно възрастните. Във време на социални и природни катаклизми, управляването на проблемите никога не е било от по-голямо значение. Тази нужда вдъхнови H&M и кампанията Role models, с която марката подкрепя новите модели за подражание, които са точно пред нас и оформят нашето бъдеще.
‘‘Като компания, която се бори за развитие, ние изпитваме определена отговорност да използваме влиянието си, за да предизвикаме промяна днес и в бъдещето. Амбициозни сме в целта си да направим бизнеса си по-справедлив и по-устойчив, за да бъде светът по-добър за бъдещите поколения. Затова взехме решението да разпространим гласовете на моделите за подражание, които правят промяна в днешно време – децата‘‘, казва Паскал Брун, Global Sustainability Manager H&M.
H&M създаде вдъхновяващ късометражен филм в сътрудничество с номинирания за Оскар директор – Брайън Бъкли. Филмът представя историите на деца от цял свят, които чрез своите малки и големи инициативи дават добрия пример, от който съвременният свят се нуждае. Целта му е да покаже как младите хора са двигател на бъдещето и възрастните могат да научат много от тях. Взимането на решения и неотложната нужда от промяна, която ни е необходима, зависи от това да се вслушаме в тях и да обединим усилия.
H&M задава въпроса: За да се развием, дали не трябва да преосмислим моделите си за подражание? Именно затова създава споделена платформа, с която да открие и даде гласност на малките герои и техните каузи, като например социалното равенство, устойчивостта и образованието. H&M призовава хората да споделят техните модели за подражание и да се включат в инициативата на hm.com/kids, като номинират своя малък герои. След няколко месеца марката ще разкаже най-интересните събрани истории от цял свят.
H&M има за цел не само да покаже значението на тези деца, но и да подпомогне техните каузи чрез устойчива лимитирана колекция, вдъхновена от новите модели за подражание. Дизайнът е разработен от творческия екип на H&M Kids, а приходите от продажби ще бъдат дарени в подкрепа на каузите. Колекцията ще бъде налична ексклузивно онлайн през лятото.
„Целта ни е не само да откроим част от невероятните деца по света, но и да подкрепим с влиянието, което имаме, една кауза, в която истински вярваме”, казва Паскал Брун.