Forbrukslån 20 År | Kulutusluotto 2019 | Søk om Kredittkort | Strømselskap | Beste Tyverialarm 2019 | Arbeidsledighetsforsikring | Billigste Telefonabonnement | Test av Varmepumper
Как да си повдигнем настроението?

Как да си повдигнем настроението?

02.04.2020

11 доказани начин, за да си гарантираме усмивка, когато сме затворени вкъщи

Буквално всички сме имали поне един от тези дни, в които още от сутринта се събуждаме с меланхолия и през цялото време се чувстваме минорно. Дали ще е заради лош сън, неприятна новина или просто без причина, това чувство не ни напуска и прецаква настроението ни понякога и за много часове напред. А в случай че гледането на забавни клипчета в нета и скролването през снимките на сладки котенца не помага, екипът на Mall Plovdiv подбра за вас изпитани рецепти, които моментално ще ви развеселят. Не вярвате ли!? Е, предизвикваме ви да проверите сами!

Обадете се на приятел

Всеки от нас си има поне един човек, на когото има пълно доверие и знае, че ще го изслушва и в хубави, и в лоши моменти. Разговорът с любим приятел е чудесен начин да разпуснете напрежението и да се почувствате моментално по-добре. Истината е, че това важи, дори и да поговорите за няколко минути с някой добронамерен непознат. Оставете се на положителните емоции на отсрещната страна полека да ви завладеят и помнете, че винаги има с кого да споделяте.

Дарете пари за добра кауза

Не е тайна, че посвещаването на кауза, в която вярвате, ви помага да се чувствате по-пълноценни и радостни. Приносът ви може да е скромен, но самият акт на помощ е свидетелство, че светът може да стане по-добър.

Купете си билети за театър/концерт/опера

Казват, че парите не могат да купят щастие, но понякога това не е съвсем вярно. Редица психологически изследвания показват, че харченето на пари за преживявания доставят голямо удовлетворение, главно защото ни помагат да се чувстваме по-социално свързани. Дори и в момента да нямате възможност да планирате, помечтайте и мислено организирайте тайфата за посещение на любимата група или дори пътуване. Самият процес на организация ще ви разсее и ще покаже на психиката ви, че няма да е все така.

Кажете „Благодаря”

Хората, които практикуват благодарност и по-често се сещат за хубавите неща около тях,  са по-ентусиазирани и щастливи. А това е толкова просто – помислете си за някого или нещо в живота ви, за което сте благодарни. Като хора, свикнали с удобствата на 21-ви век, ние често забравяме, че голяма част от това, което притежаваме, е невиждан лукс за една част от човечеството.

Пуснете си любима музика и се раздвижете

Натиснете плей на най-новия саундтрак или предпочитаната листа в Spotify. Песните и танците гарантирано повишават притока на енергия, а с това и настроението.  Грабнете дезодоранта и изпробвайте нови движения пред огледалото, а при първа възможност ще може да блеснете и на дансинга.

Гушнете животинче

Този съвет е за всички собственици на домашни любимци. Заровете пръсти в пухкавата козинка или просто „поговорете” с кученцето или котката си. Те внасят голяма доза топлина във всеки дом и развеселяват всекиго. Има немалко изследвания и които показват, че те разбират настроенията на собствениците си и сами търсят внимание.

Опитайте с ароматерапия

Ето за какво може да ви послужат всички онези ароматни свещи, които колекционирате или сте прибрали като ненужен подарък. Интересен факт обаче е, че уханието на лимон е ароматът, който показва най-бързо подобряване на настроението. Разбира се, в случай че имате други предпочитания, оставете се на приятните нотки да ви отведат на красиви места.

Хапнете си шоколад

Ето едно извинение, с което спокойно може да си позволим няколко блокчета от любимото лакомство. Само не прекалявайте, защото действието е с кратък ефект и все пак не искаме да чувстваме вина от факта, че няма да се поберем в банските на плажа тази година например.

Потренирайте

Приливът на ендорфини, които получавате от упражненията, не е мит. По-енергичните упражнения гарантират и по-голям приток на хормони и по-бързо повишаване на настроението. Но, за щастие, дори и малко стречинг пред екрана на компютъра или кратка пилатес сесия с онлайн треньор помага..

Медитирайте

Това е вариант за всички, които се чувстват твърде отпаднали, за да се отдадат на по-интензивни тренировки. Медитацията е бърз начин да премахнете стреса, а оттам и да повишите настроението си. Редовното ѝ практикуване осигурява и цялостно намаляване на депресията и тревожността, така че всъщност можете да извлечете ползи в краткосрочен и дългосрочен план.

Напомнете си, че „и това ще мине”

Тази фраза трябва да остане трайно в паметта ни според редица психолози. Тя е свидетелство, че животът е въртележка, в която постоянно се редуват хубавите и лошите моменти. И всичко ще бъде наред!

Правила на промоциятаНамери в мола