Lån på Minuttet | Puhelinliittymä ilman nettiä | Bruk av Kredittkort | Strømkalkulator | Hyttealarm Pris | Helseforsikring | Beste Telefonabonnement 2019 | Sammenlign Avløpsfirmaer
Как да направим най-вкусното смути?

Как да направим най-вкусното смути?

01.04.2019

Независимо дали сте прекалили с храната и алкохола през уикенда, или искате да засилите имунната си система и да похапвате малко по-здравословно, смутитата  са най-лесният начин да си доставите много полезни хранителни вещества само в една чаша. А най-хубавото е, че може да го направите за по-малко от 10 минути и дори не е нужно да включвате котлона!

Три са най-важните критерия, когато става въпрос за вкусно смути:

  1. Трябва да изглежда примамливо – не е тайна, че хората се хранят първо с очите и никой не иска да вкусва нещо, което изглежда…неопределено.
  2. Трябва да бъде много вкусно – животът е твърде кратък, за да ядем или пием храна, която не ни доставя наслада.
  3. Трябва да бъде с полезни хранителни вещества и страхотни съставки.

Пролетният сезон е особено подходящ да стартирате изграждането на една по-здравословна рутина и препоръчваме да пробвате с по едно смути на ден. Променяйте съставките и се стремете да включвате разнообразни плодове, зеленчуци, билки и подправки. В случай че се колебаете какви да са стъпките и откъде да започнете, ето и няколко лесни и простички предложения, които да ви послужат за база и да гарантират, че ще приготвяте най-вкусните смутита:

Изберете си течна база

Можете да използвате 1 до 2 чаши филтрирана вода, кокосова вода, неподсладено бадемово мляко или краве мляко, пресен сок от ябълка или портокал, билков чай, зелен чай, неподсладен кефир или комбуча.

Решете кои ще са основните съставки

Добавете 2 чаши пресни или замразени плодове или зеленчуци, като ябълка, портокал, киви, пъпеш, плодове, цвекло, краставица, ананас, манго или праскови. Всичко, което обичате и ви е вкусно.

Добавете нещо, което да придаде кремообразна текстура

Банан, авокадо, кокос, неподсладени натурални кисели млека, бланширани бадеми или бадемово масло – всички те добавят по-наситена и кремообразна текстура на смутито ви.

Следващата стъпка са зеленчуците

Може да подберете според предпочитанията си – 1 до 2 чаши, спанак, репички, къдраво зеле, цвекло, ¼ чаша рукола и всичко друго, за което се сетите.

Сложете още полезни хранителни вещества като чия, спирулина, нар, годжи бери и всякакви суперхрани и накрая подправете с нещо по-пикантно като кайен и чили, или свежо като розмарин и магданоз.

Последното, което трябва да направите, е да сложите всичко в блендера и да оставите магията да се случи!

С настъпването на пролетта, обаче, е съвсем нормално да не се чувствате толкова свежи и енергизирани, колкото ви се иска да бъдете. С покачването на температурите, телата ни губят някои важни вещества, нужни за правилното функциониране на организма. Освен чрез вкусни смутита, друг начин за набавянето им е чрез приемане на някои допълнителни витамини.

Те ще помогнат да преодолеете стреса от смяната сезоните и да се чувствате много по-добре в кожата си. Важно е да знаете, че нужното количество зависи от най-различни фактори като пол, възраст, здравословно състояние.

Затова най-лесният вариант е да заложите на добавки, които съдържат разнообразни елементи и са подходящи за вашата възраст и пол. Такъв вид са продуктите на Centrum, които може да намерите в разновидности за: мъже, жени, деца и различни възрастови диапазони. Съдържащите се в тях полезни вещества се различават според конкретните нужди, но целта е да подпомогнат нормалното функциониране на имунната система, грижата за здравето на костите, косата и ноктите, да допринесат за защитата на клетките ви от вредните въздействия на околната среда, да ви снабдят с ценни добавки, които губите с годините и др.

Включването на витамини под формата на добавки и разнообразен хранителен режим ще помогне на организма ви да се пренастрои по-лесно със смяната на сезоните и да се адaптира към промените в околната среда.

Ако тази статия Ви е харесала, можете да я споделите във Facebook.

Правила на промоциятаНамери в мола