Bershka
Bershka е създадена през 1998 г. като нова марка, част от испанската група Inditex.
Марката представя себе си като отправна точка за мода за все по-взискателните клиенти. Дейността на дружеството обхваща дизайна, производството, разпространението и продажбата на модните артикули в магазините.
За да разполага винаги с най-новите тенденции в магазина, Bershka използва своя гъвкав бизнес модел, за да се адаптира към промените, настъпили през сезона, и въвежда нови продукти по магазините в най-кратки срокове. Дизайн екипът на Bershka се състои от повече от 60 специалисти, които непрекъснато взимат предвид нуждите и желанията на потребителите и предлагат повече от 4000 различни продукти всяка година.
Клиентите на Bershka са млади хора, които са наясно с най-новите тенденции и се интересуват от музика, социални мрежи и нови технологии.
Магазините са разделени по продуктови линии, които Bershka предлага. Във всеки раздел, Bershka и BSK&Men, продуктите за разпределени в зависимост от техния стил. Колекциите съдържат най-различни артикули – както от ежедневни до спортни облекла, така и от класически до по-модерни дрехи.
Разделът, посветен на на жените, е най-важният. Този раздел има две продуктови линии: Bershka и BSK. Първата се фокусира върху най-новата мода и включва водещите тенденции. Той разполага с широка гама от дънкови облекла, вечерни, ежедневни облекла и най-новите модни артикули. BSK е марката за по-младите хора и базира на колекцията си на техния вкус в музиката, идолите им, рок звезди и други. Отделът за мъже предлага много повече от модни дънкови облекла за младите хора. Тази продуктова линия предлага също и ежедневни, спортни и модни облекла. В допълнение към широката гама от облекла, Bershka предлага разнообразие от аксесоари и обувки.
Контакти:
Телефон: +359 32 333 104; +359 88 892 8850
Уебсайт: bershka.com
Facebook: Bershka
Instagram: bershka

bershka – партер
