HUGO BLUE в магазин Fusion

HUGO BLUE в магазин Fusion

22.04.2024

Мислете в синьо, мечтайте в синьо, обичайте в синьo, изразете себе си в синьо. Влезте в необятния син свят на HUGO с най-новата модна линия на бранда – HUGO BLUE.

Като част от семейството на HUGO, новата линия на марката въвежда добре познатото лого на HUGO в синьо като мощна форма на себеизразяване. HUGO BLUE е символ на смел, свеж и млад стил.

Естетиката на линията на марката за мъже и жени е вдъхновена от уличната култура и включвa някои унисекс стилове. Денимът е в основата на колекцията и се допълва от теснки, ризи, връхни дрехи и аксесоари.

„В съответствие с новата посока на марката и подхода 24/7 непрекъснато разширяваме гамата си от предложения за ежедневни облекла. Въз основа на успешното освежаване на марката HUGO, за нас беше естествена стъпка напред да пуснем втора линия под марката HUGO. С новата линия се обръщаме към по-младото поколение потребители и реализираме пълния потенциал на марката. Искаме да вдъхновим нашите клиенти и сме уверени, че HUGO BLUE ще привлече нови почитатели на HUGO„, каза Даниел Грийдер, главен изпълнителен директор на HUGO BOSS 

Think in blue, dream in blue, love in blue, express yourself in blue. Enter the vast blue world of HUGO with the brand’s latest fashion line – HUGO BLUE.

As part of the HUGO family, the new brand line introduces the well-known HUGO logo in blue as a powerful form of self-expression. HUGO BLUE stands for a bold, fresh, and young style. The aesthetic of the brand line for men and women is inspired by street culture and embraces a relaxed approach, including some unisex styles. Denim is at the core of the collection and is complemented by jersey, knitwear, outerwear pieces, and accessories.In line with our new brand direction and 24/7 approach, we are continuously expanding our range of casualwear offerings. Building on the successful brand refresh of HUGO, it was a natural step forward for us to launch a second line under HUGO. With the new line we appeal to the younger generation of consumers and realize the brand’s full potential. We want to inspire our customers and are confident that HUGO BLUE will attract new fans for HUGO,” said Daniel Grieder, CEO of HUGO BOSS.

Намери в мола