Billige Forbrukslån | Liittymien vertailu | Beste Kredittkort 2019 | Billig Strøm | Billig Brannalarm | Betalingsforsikring | Mobilselskaper i Norge | Beste Boliglån
Обиците като акцент във визията

Обиците като акцент във визията

19.07.2019

Как да изберем подходящия модел за нашето лице

Пиърсингът (пробиването) на ухото е една от най-старите форми на телесна модификация, датираща от древни времена. В миналото обиците са били предимно мъжки украшения. Рисунки по стените на сгради показват мъже, носещи обици, още по времето на древен Персеполис и Персия. В Египет ушите също са били пробивани, но освен децата, не са намерени доказателства за хора с обици през целия им живот. Този тип украшения са споменати дори в Библията – докато Моисей бил в планината Синай, израилтяни изискали от Аарон да им предостави божество, а за тази цел той поискал от тях да му донесат всички бижута на синовете и дъщерите им, включително и обиците.

В древен Рим обици са носели само робите, докато в древна Гърция те са били символ на жриците на платената любов. В същото време богатите гърци и римляни също са носели сребърни или златни обеци с перли, за да подчертаят социалния си статус. Топази, сапфири и гранат са били използвани често при изработка на скъпия накит. В Ориента, предпочитанията са били предимно към обеците от сребро и злато, богато украсени с рубини, сапфири и изумруди.

През Средновековието, обеците са били както особено модерни, така и почти отхвърлени като аксесоар. През 13 век Католическата църква забранява аболютно всякакъв пиърсинг, заради вярването, че човек не трябва да променя тялото си по какъвто и да е начин, след като то е сътворено по образ и подобие на Бог. Само крадци, пирати и хора от най-ниските прослойки, продължили да носят обици.

В днешно време те се приемат предимно като дамски украшения и се носят във всякакви форми и размери и дори като аксесоари за коригиране и допълване формата на лицето. Дългите обеци имат ефекта, чисто визуално, да създават илюзията за по-удължена линия, докато по-малките квадратни фигури могат да направят тясното лице да изглежда по-обемно. Винаги избирайте това, което ви кара да се чувствате уверени и красиви, но ако имате нужда от малко напътствия, за да намерите най-подходящия модел за лицето си, прочетете повече тук:

 

Pandora

Ромбовидно лице – Отличителните скули са това, което е характерно за този вид лице. Формата им е леко удължена, а челото и брадичката – стеснени. За тях са подходящи:

  • Елегантни обеци без остри ъгли
  • По-дълги модели, които висят и се ”движат”
  • Обеци с извивки

 

Invoke

Сърцевидно лице – тясна брадичка и по-широко чело. За него особено подходящи са обеци, които акцентират върху скулите:

  • Всякакви модели във формата на сълза/капка
  • Декорациите и богатата украса са напълно желан елемент

 

H&M

Тясно лице – то е дълго и тънко. Целта тук е да придадете обем. Затова използвайте:

  • Обеци под формата на копчета или халки
  • Висящи обеци, които завършват с малки фигурки в края

 

Bershka

Кръгло лице – най-широката точка на кръглото лице е между бузите и тя не се стеснява към брадичката. По-скоро остава пълна навсякъде. Избягвайте обици с кръгла форма или модели, които имат кръгли елементи. За да балансирате, по-дългите висящи обеци са чудесен избор. Заложете на:

  • Капковидни модели
  • Дълги верижки

 

Morellato, REDS Jewelry&Watches

Овално лице – притежателите му са истински късметлии и спокойно може да експериментират с почти всичко. Залагайте на:

  • Висящи дълги модели
  • Големи и широки форми, като халките

 

Tommy Hilfiger, Juliany

 

Квадратно лице – при него бузите и челюстта са с почти еднаква ширина. Най-добре е да залагате на по-семпли обици:

  • Тип „копчета” от всякакви видове, включително и с перли
  • Халки – малки или по-големи, в зависимост от предпочитанията ви.

 

През лятото, когато косите са вдигнати и често залагаме на по-разголени дрехи в горната част, обиците са идеалният аксесоар, който да допълни визията. В момента във всички магазини текат сезонни намаления и много изгодно може да закупите любимия модел.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила на промоциятаНамери в мола