Forbrukslån | Paras näppäimistö 2019 | Kredittkort Avbestillingsforsikring | Strømleverandør | Beste Brannalarm 2019 | Vardia Forsikring Erfaringer | Billigste Mobilabonnement | Bytte sikringsskap
Храни, на които да се наслаждаваме без угризения

Храни, на които да се наслаждаваме без угризения

11.07.2019

В летния сезон, когато ни се иска да сложим възможно най-леките дрехи и да прекарваме колкото се може повече време по бански, грижата за фигурата се превръща във въпрос от първостепенна важност. Често започваме още от пролетта с диети и процедури, за да бъдем в перфектната си форма, а през горещите дни ни е важно да задържим постигнатия резултат. Затова и събрахме за вас няколко хранителни продукти, които спокойно може да хапвате без ограничения и угризения. Те са богати на фибри, с ниско съдържание на калории и ви засищат, без да рискувате да наклоните стрелката на кантара в нежелана посока.

 

Целина

Стъблата от целина са 95% вода. Те ви помагат да отслабнете и да детоксикирате тялото си благодарение на диуретичния си ефект. Може да я хапвате в салати или във вариант на супа, ако сте им почитател.

 

Патладжан

Порция патладжан на скара или печен без масло съдържа само 24 ккал, така че можете да се насладите на този обичан зеленчук без абсолютно никакви притеснения. Единствено препоръчваме да го избягвате в пържен вариант, тъй като става по-тежък и мазен.

 

Портокали, грейпфрути и мандарини

Когато целите отслабване не е препоръчително да похапвате голямо количество плодове, защото макар и полезни, те също съдържат захари. Цитрусите обаче са изключение. Те са богати на вещества като фибри, флавоноиди и витамин С. Ще ви заситят, ще помогнат на храносмилането, работата на черния дроб и ще направят кожата ви по-сияйна и здрава.

 

Пъпеш и диня

Със съдържанието на само 60-70 ккал на парче, можете да ги похапвате ден след ден. Още повече, когато са в сезон и са неустоимо сладки. Те помагат за отделянето на излишните течности от тялото и засищат глада за сладко. Идеален вариант за следобедна закуска. Хубаво е да ги консумирате 20-ина минути преди всичко друго, за да не затоморзявате работата на стомаха.

 

Тиквички

Съдържанието на калории в тиквичките е около 42. Тяхната консумация спомага за нормализирането на съотношението сол-вода в организма, подобрява чревната функция и дава голяма възможност за включването им в различни хранителни режими. Отново ги избягвайте в пържен вариант, но дори сурови, нарязани на тънки ивици в салата, са много вкусни.

 

Краставица

Незаменим зеленчук за всички онези, които искат да намалят теглото си, или да задържат постигнатите килограми. Отново в по-голямата си част се състоят от вода и са отлично средство за похапване между основните хранения.

 

 

Сьомга

Богатата на полезни мазнини сьомга е много засищаща и ще ви държи сити дълго време. Тя е с високо съдържание на висококачествени протеини и много важни хранителни вещества. Рибата – и морската храна като цяло – доставят и значително количество йод. Той е необходим за правилното функциониране на щитовидната жлеза и за поддържането на оптимален метаболизъм.

Сьомгата съдържа и голямо количество омега-3 мастни киселини, за които е доказано, че спомагат за правилната функция на организма. Скумрия, пъстърва, сардини, херинга и други видове мазни риби също са отлични варианти. Когато може да ги намерите в прясно състояние, е най-добрият вариант.

 

Яйца

Яйцата са нискокалорична храна с протеинови съставки, богата на основни минерали и витамини. Проучвания доказват, че похапвнето на яйца за закуска намалява дневният калориен прием с 400 калории. Препоръчваме да са твърдо сварени.

 

Котидж сирене/Извара

Този тип млечен продукт е с ниско съдържание на калории, с високо съдържание на протеин и има нисък гликемичен индекс. Това означава, че няма да повлияе негативно на кръвната ви захар и ще запази баланса на метаболзима ви. Предпочитайте го за закуска с филийка пълнозърнест хляб.

 

Пуканки

С последното си предложение може и да ви изненадаме, но лошата слава на пуканките най-вече се дължи на това, че опаковките от магазина са прекалено наситени с масло и сол. Те обаче могат да бъдат похапване между основните хранения и да спомагат за контролиране на глада. Приготвяйте ги в домашни условия с минимално количество мазнина и сол и винаги посягайте към тях вместо чипсове.

Какво похапвате вие през лятото и пазите ли по-старателно фигурата си през топлите месеци?

 

 

 

 

 

 

Правила на промоциятаНамери в мола