Joy Optics – 15  години на върха

Joy Optics – 15 години на върха

09.05.2017

Боян Петров се включи в юбилейна фотосесия малко преди да поеме към връх Гашербрум II (8035m) в Пакистан

По случай 15-тия си рожден ден веригата оптики Grand и Joy Optics подаряват втори чифт очила с всеки закупен!

Големият роден алпинист Боян Петров стана част от атрактивна фотосесия по случай 15-годишнината на лидерите на пазара на оптични продукти в България – верига оптики Grand Optics и Joy Optics. Българската гордост  застана пред обектива само месец преди да поеме на експедиция към връх Гашербрум, след един неуспешен опит през юли 2009 г., когато стига на 40 м. от върха и се отказва. Изкачването е част от мащабния му проект „Българин към 14×8000“.

Рекордьорът, на когото към момента остават само още шест  неизкачени  осемхилядници, прие поканата да се включи в серия от снимки, направени  в живописната местност на Витоша планина „Комините“, за да отбележи символично покорените от веригата върхове за последните 15 години от основаването й.

„Хубавото на върховете е, че от тях виждаш другите върхове и разбираш колко много имаш да работиш“, сподели наскоро Боян Петров в книгата си „Първите седем“  и именно тези думи се превърнаха в послание на юбилейната кампания на Grand Optics и Joy Optics.

Не случайно именно обичаният български алпинист се включи в юбилейната  кампания, на двете най-предпочитани оптики у нас, „15 години на върха”. С непобедимия си дух и борбена натура, той се превърна в живо доказателство на твърдението, че човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му и, че и най-високият връх би могъл да бъде покорен, когато двигателят към целта е съчетание на мотивация, желание и воля. Именно тези три фактора, в комбинация с истинска грижа за здравето на своите клиенти, превръщат Grand Optics  и  Joy Optics в предпочитаните от мнозинството оптични центрове.

По случай своя 15-ти рожден ден, Grand Optics и Joy Optics правят страхотни подаръци до 21 май включително: всеки закупил един чифт диоптрични или слънчеви очила, получава втори безплатно. Предложението важи в цялата търговска мрежа, обхващаща 37 специализирани обекта, разположени в най-големите градове на България – София, Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора, Плевен и Враца.

„За 15 години, откакто сме на българския пазар, наблюдаваме сериозен прогрес в грижата на  българина за зрителното му здраве и комфорт, наложен до голяма степен от променящите се условия на живот“, споделя Георги Симов, търговски директор на оптики Grand Optics и Joy Optics.  „Все повече хора осъзнават предимствата на очилата за специфични дейности, които подпомагат комфортното зрение, особено при работа със смартфони, таблети и компютри. Затова все по-търсени са очилата с т.нар технология „дигитални стъкла“, които минимизират умората при продължителна работа с електронни устройства и в същото време предпазват очите от вредната  синя светлина със специални филтри”, обяснява г-н Симов.

Друг сериозен фактор за повишеното внимание към грижата за зрението според компанията е сериозната демографска промяна в структурата на населението. Статистиката сочи, че към днешна дата в България една трета от хората са на средна възраст над 50 години, а до 2050 г., това ще са повече от 50%. Това обяснява увеличаващото се търсене и на очила с т.нар. прогресивни стъкла,  коригиращи с едни очила зрението както на близко, така и на далечно разстояние.

Вторият чифт очила е изключително важен в съвременното ни забързано ежедневие . Липса на отговорност е да спреш да извършваш ежедневните си дейности, поради счупване или изгубване на очилата. Също така, ставащата все по-популярна култура на пътуване, туризъм и практикуване на спортове на открито, налага нуждата от носене на слънчеви очила, при това със задължителен UV филтър и поляризация, на места с директно и интензивно лъчение като на морския бряг и голяма надморска височина. Затова в актуалната фотосесия за 15-годишнината на Grand Optics и Joy Optics можем да видим Боян Петров с едни от най-висококачествените и модерни марки очила, предлагани в магазините на компанията.

 

Повече информация за кампанията „15 години на върха“ и актуалната промоция „Купи 1 чифт очила, вземи 2“ може да откриете на официалните уебсайтове www.grandoptics.bg и www.joyoptics.bg.

Правила на промоциятаНамери в мола